Ρομποτικός Ποδοσφαιριστής - 3ο Δημοτικό Σχολείο Γρεβενών

Τίτλος έργου (title): Ρομποτικός Ποδοσφαιριστής

Ετικέτες (tags): ρομποτική, wedo2, scratch

Περιφερειακή Ενότητα (prefecture): Γρεβενών

Σχολείο (school): 3ο Δημοτικό Σχολείο Γρεβενών

Τάξη (class): Ε Δημοτικού

Υπεύθυνοι καθηγητές (teachers)
Λιάμπα Θεοδούλα

Ομάδα μαθητών (students)
Γιαννούλας Γεώργιος
Γιαννούλας Κωνσταντίνος
Σιούλα Αναστασία


Περιγραφή (description)
Ο ποδοσφαιριστής του έργου είναι ένα μικρό ρομπότ κατασκευασμένο με lego και επικοινωνεί ασύρματα με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή. Έχει μια μικρή περιοχή που συγκρατεί τη μπάλα και ελέγχεται από τον χρήστη με το πληκτρολόγιο του η/υ και συγκεκριμένα με τα βελάκια. Μπορεί να μετακινείται μπρος, πίσω, να στρίβει δεξιά και αριστερά. Συγκρατώντας ή σπρώχνοντας την μπάλα μπορεί να επιτύχει το γκολ.

Είδος έργου (category)
Εκπαιδευτική ρομποτική

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε (software)
Scratch

Άλλες πληροφορίες (info)


Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (code)


Ιστοσελίδα (webpage)


Χαρακτηριστική εικόνα (image)

Κεντρική ιστοσελίδα

Όλο το περιεχόμενο του ιστοτόπου διατίθεται ελεύθερα υπό άδεια