Τίτλος έργου: Παιχνίδι Στο Scratch Brainbox-Pacman - 5ο Δημοτικό Σχολείο Καστοριάς
Τάξη: Ε Δημοτικού
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Σιδηρόγλου Αναστασία
Ομάδα μαθητών
Παλιούρης Κωνσταντίνος, Κύρου Πέτρος, Παναγιωτίδης Αριστείδης
Περιγραφή
Στο παιχνίδι Brainbox-Packman ο παίκτης καλείται πρώτα να απαντήσει σωστά σε μερικές ερωτήσεις, κερδίζοντας συγχρόνως πόντους για κάθε σωστή απάντηση. Στη συνέχεια, ξεκινάει το γνωστό σε όλους μας παιχνίδι Pacman. Ο Pacman προσπαθεί να φάει όλες τις τελίτσες και κάθε φορά που πέφτει πάνω σε ένα φαντασματάκι, μειώνεται προσωρινά η ταχύτητά του και πάει πιο αργά, ενώ άμα φάει την αστραπή, αυξάνεται προσωρινά η ταχύτητά του και πάει πιο γρήγορα! Το παιχνίδι τελειώνει μόλις φαγωθούν όλες οι τελίτσες.
Είδος έργου: Παιχνίδι
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Scratch 3
Ιστοσελίδα: https://youtu.be/N9oHTnUWytU
Χαρακτηριστική εικόνα